Další knížka psaná na základě úspěchu Apple a Jobse.
Určitě už jste taky nějakou knihu o Apple nebo Jobsovi četli. Já třeba před několika lety tajemství prezentací Steva Jobse (ta je mimochodem fakt dobrá!!) No a teď v rámci šrotování všeho, co se alespoň stránkou dotýká marketingu přišla na řadu takhle kniha o jednoduchosti a dalších věcech, stojících za úspěchem Apple a Jobse.
Šíleně jednoduché - posedlost jako základ úspěchu - Ken Segall
Nepatřím mezi bláznivé nadšence nakouslého jablíčka a neznám každý detail firmy. Nicméně mě hodně baví minimalismus a i to byl jeden z důvodů, proč jsem sáhla po téhle knize.
Škoda, že minimalisticky nebyla napsaná i tahle kniha. Má cca 200 stran a nečte se zrovna rychle. Ken Segall byl jeden ze spolupracovníka Steva jobse. Pracoval po jeho boku jako ředitel agentury vytvařející reklamní kampaně pro Next a Apple. A od toho se odvíjí celá forma knihy. Je to směs rad, ale hlavně vyprávění toho, jak Steve pracoval a jak se choval. Často si z toho radu musíte vzít sami. Příběhy nejsou marné, to vůbec né, ale přeci jen, pokud je to kniha o úspěchu Applu čekáte mnohem více, než pár dobrých rad a příběhů. Nejvíce mi asi dalo pár stránkové shrnutí na konci, bohatě možná stačí si přečíst to.
Pokud Vás Apple a Jobs zajímá a máte čas, rozhodně si knihu přečtěte. Není špatná, ale spíš je to příběh, než kniha plná rad.
Komentáře
Okomentovat